Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Regnpromenad och ny lampa

Av agneta svensson - 18 juli 2011 19:22

Idag har jag tagit en långpromenad i regnet. Varmt som bara den har det varit och sedan har det småstrilat, ett härligt väder enligt mig.

Har klickat hem denna fina vägglampa från Jotex. Den ska sitta på väggen ovanför tv.n i vardagsrummet. Oj, vad fint det ska bli. Lääängtar.............

 

 
 
Ruth

Ruth

18 juli 2011 22:58

Så fin lampa, var inne på Jotex i går, men den missade jag, riktigt fin blir den på väggen.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

19 juli 2011 06:27

Vad snyggt du kommer att få på väggen
Ha en bra dag trots att du börjar att jobba igen
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

20 juli 2011 22:10

SNYGG!!!!!!!!!

http://prilyckans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards