Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Lugnt på jobbet och Kylie Minogue

Av agneta svensson - 14 augusti 2011 09:47

I går kväll gick det bra på jobbet. Alla kom och var vana på jobbet. Så skönt.

Igår kväll när jag kom hem tittade jag på Kylie Minogues storartade show på 1.an

Har ni inte sett den så gör det , den var superbra. Vilket scenframträdande hon och dansarna gör , helt magiskt. Gå in på svt 1 på nätet och klicka in er på Kylie Minogues show....

Här är ett exempel:

 
 
Ruth

Ruth

14 augusti 2011 10:16

Så stiligt och tjusigt att titta på, det missade jag på TV precis som allt annat som är sevärt, men det är tur att man kan kika i efterhand när man blir tipsat.
Grått och trist väder här i dag, åter skall det komma regn. Gott att det fungerade på jobben igen.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

14 augusti 2011 11:04

Så bra att alla kom :)
Vilken häftig show alltså!

Kram

http://blogg.birgittasplace.com

 
lillis

lillis

14 augusti 2011 13:21

Så skönt att alla kom som skulle arbeta det är värt mycket så att arbetet flyter på som det ska
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards