Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Besviken...

Av agneta svensson - 26 augusti 2011 08:59

Ivrig vaknade jag redan 7,00 i morse. Upp, duschade och åt frukost. På cykeln och for till Ica för att hämta mitt efterlängtade paket med bl a mina gardiner. Men..nej...det var bara min tavla som kommit och jag skulle betala 625 kr fast inte allt kommit. Det gjorde jag ej utan jag på cykeln hem igen och slängde mig på telefon till Jotex.

Tydligen har det blivit något strul för paketet med allt det andra kom i retur till Jotex och bara tavlan blev kvar. Väldigt underligt tyckte både hon på Jotex och jag. Nu blev det så att jag inte ska hämta ut mitt paket med tavlan . Hon skickar om mitt paket .


Snacka om vad besviken jag är. Buhu....jag som skyndade mig nu på morgonen för att göra fint här hemma. Nu får jag vara utan gardiner några dagar till, gah.

 
 
Birgitta

Birgitta

26 augusti 2011 10:59

Va trist att du inte fick dina gardiner...!
Har bara skickat efter från Jotex en gång och då blev jag besviken.

Kram

http://blogg.birgittasplace.com

 
Ruth

Ruth

26 augusti 2011 13:24

Fy så besviken man blir när det strular :-(

Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

27 augusti 2011 06:38

Kan tänka mig hur besviken du blev, hoppas att du snart får gardinerna
Ha en bra helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards