Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Helg...........paket..............Vm

Av agneta svensson - 2 september 2011 13:29

Idag har jag varit och hämtat mitt paket från Jotex. Satte upp min gardin i rummet så nu har jag två stycken i fönstret.   Med i paketet låg det två plädar och den här fina ljushållaren. Synd att jag inte kan få upp den på väggen själv....Måste borras. Så nu måste jag ringa min kompis igen. Gah..Ringer next week.   

 


Har tittat på VM i friidrott och heja Christian Ohlsson....han tog sig till final med en bra tid. Och han ser ut att vara i bra form, så nu håller vi tummarna för att det blir en svensk medalj.


Och Usain Bolt......Hahaha....Det är han sen kommer de andra. Han spelar i en liga för sig. Helt otrolig den killen. Underbar att se. Gick lätt vidare till final i 200 meter.

 
 
lillis

lillis

2 september 2011 14:10

Håller tummarna för Christian.
Snygg ljushållare, vad skönt att du fått den andra gardinen nu
Ha en bra helg
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

2 september 2011 19:31

Så fint du får det med allt nytt. Skitjobbigt med betongväggar, kommer ihåg hur det var när vi bodde i lägenhet i Göteborg. Hoppas du får en fin helg vännen.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards