Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Ny popidol?........schlagerstjärna....

Av agneta svensson - 11 september 2011 10:48

Såg ni Kristallgalan för några kvällar sig? Där skulle Eric saade dela ut ett pris och med sig hade han en överraskning. Omar Rudberg sjöng och dansade med Eric och vilken talang.. Omar tog hem segern i lilla schlagerstjärnan 2011 . Detta kommer att bli nästa Eric Saade, vänta ska ni se. Han kommer att höra av sig igen när han är gammal nog att vara med på melodifestivalen...Ser jag fram emot.


 
 
lillis

lillis

11 september 2011 11:05

Jag såg på Kristallen och han var duktig Omar vad månde bliva av honom
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

11 september 2011 22:53

En minikopia av Eric, så duktig, han är en som kommer att synas och höras framöver.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards