Direktlänk till inlägg 12 september 2011

Stackars min syster

Av agneta svensson - 12 september 2011 09:26

Min syster kom hem från jobbet i måndags, efter att jobbat en lång helg . Är alldeles slut. Ska gå in i duschen men halkar och slår i huvud, armbåge och rygg, ordentligt.. Hon har jätteont överallt , en bula i huvudet , en svullen armbåge och sååå ont i revbenen bak. Är tvungen att jobba tre dagar med denna smärta....Men i lördags fick hon åka in på akuten, då stod hon inte ut längre.

Min syster ligger fortfarande kvar på lasarettet och det visade sig vara ett brutet revben, inte undra på att hon har ont. Nu får hon morfin mot smärtan eftersom hon var väldigt smärtpåverkad. De tar en heldel prover på henne , känns bra att de är så noga och går igenom kroppen. Hon hade feber igår och det gör dem fundersamma, men idag har hon inte haft feber ännu. Får hoppas att hon slipper det. Antagligen av smärtan kan jag tro....


Jaa ...ni ser vad som kan hända. Det sägs ju att de flesta olyckorna sker i hemmet..

Krya på dig nu syster yster.....  


Själv har jag jobbat lördag , söndag och ska jobba idag med, men sedan är jag ledig två dagar. Börjar 12.30 idag med möte fram till 16. Sedan jobbar jag fram till 21.

 
 
lillis

lillis

12 september 2011 11:04

Men fy stackars din syster hoppas att hon snart är pigg igen
Ha det gott på jobbet
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

12 september 2011 17:54

Nä men så tråkigt! Stackars syster din. Hoppas hon snart mår bra igen.

Kram

http://blogg.birgittasplace.com

 
Ruth

Ruth

12 september 2011 22:02

Nä fy -17 vilken otur, tänk så snabbt en olycka sker. Hon måste skaffa sig en stor dusch-matta, hur enkelt är det inte att halka när det är vatten mot en hård yta. Revbenet kommer nog att smärta länge, det här var tragiskt för din syster. Hoppas hon repar sig relativt snabbt.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

13 september 2011 08:12

Ajaj det här lät inget vidare. Hoppas att hon kryar på sig får och får komma hem.
Ha en bra dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards