Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Sol...syrran på väg hem

Av agneta svensson - 15 september 2011 11:04

  skiner här i Västerås idag. Härlig höstdag. Min 2 dagars ledighet är slut och jag ska jobba ikväll och imorgon kväll. Men sedan är jag ledig 5 dagar.


Syrran är på bättringsvägen och kommer ev hem idag om värdena är bra. Hon har ju dragit på sig lunginflammation också så hon har legat med syretillförsel på Lasarettet. Men om hon får i sig rätt mängd med syre utan syretillförseln så får hon komma hem. Hon får också morfinliknande smärtstillande eftersom hon inte ska behöva ha så mycket smärta. Det är inte skönt att ha ett brutet revben.




   
 
lillis

lillis

15 september 2011 11:55

Håller tummarna att din syster får komma hem i dag.Här har vi oxå soligt och fint
Hoppas att du får en bra dag på jobbet
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

16 september 2011 00:10

Lunginfl. också till det övriga onda, helt otroligt. Hoppas hon får komma hem, tror dagarna går snabbare då, måste hon krya på sig snart.
nu har jag avslöjat min resa till Göteborg i dag, en stor dag var det.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

16 september 2011 09:14

Skönt att höra att din syster är på bättringsvägen! Solen skiner hos oss nu på morgonen :)

Kram

http://blogg.birgittasplace.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards