Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Sömnproblem...kulturnatt

Av agneta svensson - 17 september 2011 10:44

Grr....Vaknade redan kl.03.00 inatt och kunde inte somna om. Låg och läste till 6.00 ca då gick jag upp och åt frukost och läste morgontidningen. Efter det lade jag mig igen och läste, somnade faktiskt och sov till 8.30 Gah. Hur kul är det med mina sömnproblem...Det kom som ett brev på posten ungefär vid övergångsåldern.....Har sömntabletter men ibland sover jag bara ca 3 timmar på dem och sedan vaknar jag o kan inte somna om. Beror ofta på hur stressad jag är inombords.


Jag ska ta mig till affären snart. Måste handla hem något gott till helgen. Ikväll ska jag ner på stan och gå runt på kulturnatta. Vi är 4 tjejer som ska strosa runt och vara kulturella. Ska bli jättemysigt. Det är jättetrevligt med uppträdanden av alla de slag på gator o torg, teatrar o konsertsal mm.......Överallt händer det något. Och det bästa av allt är att allt är gratis......Det ni.

 



 
 
lillis

lillis

17 september 2011 16:13

Vad tråkigt att inte få sova ordentligt,tror att det ofta kommer ihop med övergångsåldern, hade oxå så förut
Ha en bra helg
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

17 september 2011 20:40

Fy så jobbigt när man inte får sova, man blir knäpp av att hela tiden hålla koll på klockan och räkna hur många timmar man får sova. Hoppas det går bättre till natten, men då är du väl så uppspelt efter kulturnatten så det strular för det, aj, aj..
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

18 september 2011 07:36

Trist med sömnproblem...Har problem med detta ibland också...helst när man vet att man ska upp tidigt. Hoppas kvällen var trevlig :)

Kram

http://blogg.birgittasplace.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards