Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Kulturnatten 2011

Av agneta svensson - 18 september 2011 13:02

Oj, vilken trevlig kväll vi hade. Vi började kvällen med att träffas på jobbet hos en av tjejerna. Hon har fördelen att jobba på stan. När vi kom dit så hade hon gjort så mysigt med tända ljus , vin och ost. Där satt vi länge och njöt av vin, ost och varandra. Många skrattanfall fick jag ska jag säga...hahaha....Vilket härligt gäng.

          Här mellanlandade vi på Bischop Arms och tog några öl eller vin.

    Annelen helt inne i sin nya telefon.....hahaha...........................


Här tog jag kort på Annelen och Anne vid svartån , i bakgrunden syns kulturnattsmånen mot stadshuset. Jag fotar med min mobil så det blir inte allför bra foton men jag hoppas att det syns vad det ska föreställa iallafall....

 Vi spatserar vid några torgstånd och hittar de här underbart söööta lovika vantarna....

   Till små bäbisar...Vill haaaaa..............

Det visar sig att det är Annelens någon släkting som har gjort dessa....

  De fungerar bra att ha mobilen i också....................som ni ser.


Här är lite foton på blomsterutställningen som vi också besökte, är de inte vackra

flickorna med de underbara blomsterhattarna på huvudet.

    Detta var lite av kulturnatten 2011. Längtar redan till nästa år.


Tack tjejer för en underbart trevlig  kväll.


 
 
gerty

gerty

18 september 2011 22:09

Ni ser ut att haft en trevlig kväll, det är sådant man behöver unna sig i bland

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

18 september 2011 22:18

Ser att ni fick en mycket trevlig kväll, så roligt att staden fixar till dessa trevligheter.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

19 september 2011 07:24

Alltid trevligt att träffa goda vänner och ha mysigt och roligt tillsammans med.
Kul att få titta på korten
Ha en bra dag.
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

20 september 2011 07:30

Ni ser ut att haft en trevlig helg!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards