Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Halsfluss?? eller?

Av agneta svensson - 20 september 2011 16:11

Mår inte alls som jag ska. Det känns konstigt i halsen som bara den. Inte ont direkt men konstig. Hade nåt liknande förra året och då var det halsfluss. Inget ont i halsen men jag fick hög feber efter ett tag....Jag är då konstig jag.


Tar det lugnt och vilar mycket nu när jag är ledig. Är ledig imorgon med, vi får se hur det är då. Ev får jag lov att gå till min läkare, det är ju inte bra att smitta ner dem på jobbet.


Har iallafall varit ut lite idag, Fortfarande 14 grade i skuggan , i solen är det varmare. Hääärligt.



 
 
lillis

lillis

20 september 2011 17:33

Ta det lugnt och vila mycket nu när du är ledig
Krya på dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

20 september 2011 19:20

Varmare i solen ? har ni sol i dag, här har det varit grått, mörkt och regn hela dagen. Har aldrig haft halsfluss, det är unikt tror jag. Hoppas du inte har drabbats av det igen. Hoppas det är något tillfälligt som spökar i din kropp och att du snart känner dig piggelin.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards