Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Igår...nya inköp...måndag

Av agneta svensson - 3 oktober 2011 12:36

Igår hade jag vilodag från datorn. Slog inte ens på den. Tog en promenad och andandes frisk luft. Annars var det en slappardag framför tv.n


Hittade en ny svart top istället för den röda tröjan. Glad blev jag för det, att jag hittade nåt.

   

Jag stöder bröstcancerfonden b la  genom detta armband som Lindex säljer för 79 kr.

  Ikväll ska jag jobba igen. Ska vara på gruppboendet och jobbar 15 - 20,00. Kan vara kul att byta våning ibland...


 

 
 
lillis

lillis

3 oktober 2011 14:07

Snygg topp, alltid snyggt med svart. ska titta efter ett sånt armband på Lindex
Hoppas att din kväll blir bra på jobbet
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

3 oktober 2011 16:49

Snygg top!

Kram

http://blogg.birgittasplace.com

 
Ruth

Ruth

4 oktober 2011 09:49

Sicken snygg topp, det var ett uppbyte tycker jag, så stilig den är. Det finns så mycket fint i klädväg nu så det är farligt att gå i affärer.
Gillar även ditt armband, den stödjer en god sak också.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

4 oktober 2011 22:50

Så snygg top, skall köpa ett sådant armband om jag kommer till Lindex

http://prilyckans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards