Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Dotter träff mm

Av agneta svensson - 7 oktober 2011 11:04

Hade min dotter hos mig igår hela dagen. Vi hade så trevligt. Vi tog en promenad på eftermiddagen sedan bjöd jag på mat och ett par glas rött. Vi spelade TP och hade himla roligt tillsammans.


Idag ska jag jobba igen, jobbar hela helgen. Börjar 15,00 och jobbar till 21,30 ikväll. Här spöregnar det just nu men det ska det inte göra enligt Vlt. Solen ska titta fram över Västerås. Men den hinner väl hälsa på ännu,Vi får hoppas att det iallafall är uppehåll när jag ska på cykeln.


Ha en bra fredag.

 
 
lillis

lillis

7 oktober 2011 12:36

Vad mysigt och trevligt du haft med dottern. Även här har regnet vräkt ner men just nu håller det upp
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se/:

 
Ruth

Ruth

7 oktober 2011 17:28

Skönt med ett kärt sällskap. Kan bara sitta korta stunder framför skärmen, så några långa kommentarer blir det inte.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

8 oktober 2011 10:09

Hoppas du får en bra helg även om du skall vara på jobbet!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

9 oktober 2011 10:34

Trevligt med sällskap :)
Hos oss låg ett frostäcke över nejden i morse.

Kramiz

http://blogg.birgittasplace.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards