Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

Trött, jobb mm

Av agneta svensson - 9 oktober 2011 11:38

Ikväll jobbar jag sista passet denna helg. Börjar 14 och slutar 21,30. Jag är alldeles slut . Känner att jag har någon förkylning i kroppen igen.....Jobbigt detta. Men i morgon o på tisdag får jag vila ut. Ska bli skönt. Jag får stoppa i mig  alvedon idag så att jag orkar.

Ikväll missar jag Moreaus men jag ska se programmet på SVT.se sedan.  Vad bra att man kan kolla via nätet numera.

Ha en bra söndag.

 
 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

9 oktober 2011 15:12

Har virvlat runt lite på vänners bloggvänner, hittade dig Vilken fin blogg och hemsida du verkar vara lika duktig som käre Ruth.
Anita LUndwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

9 oktober 2011 23:18

Det är en toppenfunktion med "PLAY" på datorn, använder mig ofta av det. I morgon under dagen skall jag titta på "Norska Let's dance" eller "La oss danse" som programmet heter på Norska, hoppas att Anna Anka snart får tacka för sig, tycker hon är så vidrig.
Trist om du skulle bli sjuk igen, hoppas det går över.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

10 oktober 2011 06:10

Vila ut ordentligt nu när du är ledig. Hoppas att du klarar dig från förkylning
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se/:

 
Cina

Cina

10 oktober 2011 16:04

Hoppas du kan ta igen dig nu dessa två dagar du är ledig inte roligt att känna sig hängig.
Hoppas det ger med sig!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards