Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Bio inställd - tv kväll istället

Av agneta svensson - 16 oktober 2011 12:42

Hade tänkt gå på bio idag med ett par väninnor. Vi hade tänkt se Svensson, svensson. Men jag mår inte bra och har beslutat mig för att bara ta det lugnt hemma i soffan. Det blir simning, True talent ,  Moreaus mm  och Pan am på tv istället.

Ha en skön söndag.

 
 
Ruth

Ruth

16 oktober 2011 23:23

Trist att du känner dig krass och inte kom på bio, men en mysig hemmakväll framför TVn är inte fel det heller. hoppas du inte blir sjuk ännu en gång.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

17 oktober 2011 09:54

Trist att du inte känner dig kry...Hoppas allt löser sig till det bästa.

Kramiz

http://blogg.birgittasplace.com

 
lillis

lillis

17 oktober 2011 11:36

Hoppas att du snart får må bättre
Ha det gott
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se/:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards