Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Är sååå glad....................

Av agneta svensson - 24 oktober 2011 16:04

I torsdags var jag iväg på något spännande som jag skulle återkomma om. Jag var på anställningsintervju om ett nytt jobb. Idag fick jag besked om att JAG FICK DET. Hurra`!!!! vad glad jag är. Jag börjar den 1.a december och jag ska jobba 80 % istället för som nu 75%. Det är ju ingen större skillnad. Men jag få¨r en stor skillnad på vägavstånd till o från jobbet. Det tar bara 10 minuter att gå, så underbart. Nu tar det 50 minuter upp  till 1 timme att gå.................

Nu slipper jag vara s¨å rädd när jag tar mig hem på kv'ällarna.


Idag är jag ledig. Har inte gjort något särskilt idag, har en välförtjänt slappardag.  

 
 
Ruth

Ruth

24 oktober 2011 22:50

ETT STORT GRATTIS till det nya jobbet, all tid är pengar. Då har du något att se fra memot denna mörka årstiden, glädjs med dig !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

25 oktober 2011 06:11

Grattis till det nya jobbet så roligt för dig.
Önskar dig en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen .se

 
Cina

Cina

25 oktober 2011 07:44

Men va roligt GRATTIS!
Får man fråga vart det är?

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards