Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Erikslunds köpcentra - Adele - tv

Av agneta svensson - 8 november 2011 19:07

Idag har jag varit till erikslunds köpcenter och lämnat tillbaka ett par röda byxor  på H&M som var för små. Sedan gick jag och en väninna runt o tittade lite i affärerna. Vi tog en fika och satt o tittade lite på folk.

Har färgat håret i brun rött, blev himla bra. Köpte färgen på Cut and Blow en frissa som ligger i köpcentrat, ska klippa mig där i slutet på november. Himla trevlig tjej som hjälpte mig där.

Idag lyssnar jag på Adele igen men en annan låt:

Ikväll är det True Talent, sommarpratarna och veckans brott som gäller.

 
 
Ruth

Ruth

8 november 2011 23:03

Jag har också varit i köpcentrat och kikat, köpte bara lite småplock för köpandets trån. Måste också köpa mig ett par ny jeans, köpte 4 nyai början på sommaren, men allt hänger på mig nu. Har gått ner till 63 kg, med start 76,5 och det märks, det har inte gått snabbt, men det är bra att ta det på tid. Fortsätter med LCHF jag mår så bra i kroppen av det. Hur går det för dig ?
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

agneta svensson

9 november 2011 09:52

Det går väl ganska bra tycker jag. Äter så lite kolhydrater som möjligt men jag är inte helt kolhydratfri varje dag.

 
Cina

Cina

9 november 2011 07:16

Ja där är dom verkligen trevliga. Det är där jag klipper mig.
Du kan kolla kvittot som jag lagt ut på min blogg ;)
Dyrt men jag är himla nöjd.
Visa oss färgen på ditt hår vännen.
Ha en f in dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

agneta svensson

9 november 2011 09:51

Ska försöka ta ett kort bakifrån. Men det är inte så lätt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards