Direktlänk till inlägg 9 november 2011

SolskensPromenad mm

Av agneta svensson - 9 november 2011 17:32

Idag har  lyst över Västerås. Sååå mycket piggare man blir på en gång. Jag och en väninna har varit ute på en riktigt lång promenad idag. Sedan gick vi hem till mig och drack lite the och pratade.  

Här kommer ett foto på min nya färg i håret. Nästa steg är att klippa upp håret i mer etapper....

 


 
 
lillis

lillis

10 november 2011 06:07

Så snygg färg på håret, vad långt hår du har
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen .se

 
Cina

Cina

10 november 2011 08:15

Snygg färg mycket snyggt.
Du har verkligen ett långt hår.
Blir snyggt att klippa upp.
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

10 november 2011 10:03

Snygg färg! Så fint och långt hår du har :)

Kram

http://blogg.birgittasplace.com

 
Ruth

Ruth

10 november 2011 10:10

Vilket långt och vackert hår, varför klippa upp det ? tror du kommer att ångra det. fin färg är det också. Hur länge har du haft långt hår ? Om ett par år är mitt hår så där långt om jag håller ut vill säga :)
Ha en finfin dag, här är det grått och mulet som vanligt.
Kram.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards