Direktlänk till inlägg 14 november 2011

True Talent...jobbardax

Av agneta svensson - 14 november 2011 11:47

Hej och hå ....nu var denna helgen över. Fort gick det. I går var det final i True Talent och en av de jag ville skulle vinna , vann. Dimitri Keiski. Grattis till dig. En annan av mina favoriter var Paulina, så originell och oj, vilken artist. Henne kommer vi att se mer av i framtiden. Var så säkra.


 

Nu är min semester slut, två veckor som bara har rusat iväg. Nu jobbat jag två veckor till på mitt nuvarande jobb sedan den 1.a december börjar jag på nya jobbet. Ser jag verkligen fram emot.

 
 
Cina

Cina

14 november 2011 17:46

Har ju inte sett ett enda program av detta så jag kan inte alls uttala mig.
Tänk att det redan har gått 14 dagar tiden bara springer iväg.
Kul att börja på nytt jobb!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

14 november 2011 18:39

Rätt stjärnskott segrade i True Talent, bara älskar Dimman röst och han har utseendet med sig för att bli en stor artist (röstade 4 gånger på han :-) Sofia var min andra favorit och hon kom 2:a, allt gick min väg.
Paulina är också bra, men hon är mera en vissångerska, inte Emmi att förglömma, helt fantastisk röst, men då är hennes mål musikaler, poppmusik kommer att slå bäst i vida världen och det kommer dessa 2 vinnarna att få vara med om.
Det har varit ett toppenprogram, hoppas det kommer en uppföljare nästa år.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

15 november 2011 06:57

Vad spännande och kul för dig att börja ett nytt arbete.
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

15 november 2011 13:25

Dimitri var min favorit också!

Ha det bra! Kram från mig!

http://blogg.birgittasplace.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards