Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Halka

Av agneta svensson - 20 november 2011 10:21

Hoppar in för att säga hej ocj hoppas att ni haft en bra helg. Jag jobbar ju men nu har jag bara idag kvar. Jobbar 12,30 - 21,15. Igår cyklade jag till jobbet men när jag skulle hem då klockan var 21,00 så var det sååå halt på vissa ställen. Usch... så jag hade turen att få åke bil med en jobbarkompis som bor åt samma håll. Jag är så rädd att cykla när det är halt , är rädd att gå med.


Min cykel blev kvar på jobbet, cykelen.......Idag regnar det och är mildare så jag hoppas att jag kan cykla hem ikväll. Annars har jag en kollega jag kan åka med , men jag vill ju ha hem cykeln, hellst. Idag får jag gå till jobbet.....

 
 
Ruth

Ruth

20 november 2011 18:06

Jobbigt att vara beroende av vädret när man skall till och från jobbet, snällt att du får åka vid behov.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards