Direktlänk till inlägg 1 december 2011

1.a dagen och dag två

Av agneta svensson - 1 december 2011 17:05

Nu har jag jobbat första dagen på nya jobbet och yes............vad jag tror att jag kommer att trivas där.

Underbara arbetskamrater och inte alls så stressigt som jag haft det. Det är stort så förvirringen är stor då det gäller att hitta. Men det löser sig så småningom. Känner mig så lycklig och lättad just nu.


I morgon ska jag vara på gruppmöte på Björnön 8,00 - 16,00. Sedan är det bråttom hem ska ni veta för jag ska vara på

julbord med gamla jobbet klockan 18,00 på stadshotellet,Puust...................  

 
 
lillis

lillis

2 december 2011 06:43

Vad skönt att det nya jobbet känns bra för dig.
Hoppas att du får en trevlig kväll med julbordet
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

2 december 2011 10:13

Tur att det kändes bra och att arbetskolegorna var tillmötesgående, tror du kommer att bli en bra tillgång där när du blir varm i kläderna.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

2 december 2011 15:19

Kul att läsa att du redan trivs på ditt nya jobb.
Och visst är det stort men du lär dig nog hitta ska du se.
Ha en trevlig kväll med julbord m.m
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards