Direktlänk till inlägg 3 december 2011

Igår mm

Av agneta svensson - 3 december 2011 19:41

Mötet igår var jättebra och trevligt. OJ, vadjag trivs med mina nya arbetskamrater. det känns toppen.

Vi hade gruppmöte på Björnön och vi blev bjudna på mat och kaffe. Jag åt kålpudding, mmmm...vad gott det var.  


Julbordet var toppen med massor av mat. Oj, oj, oj vad mätt man blir. Så trevligt och roligt att träffa mina fd arbetskamrater. Ett bra sätt att göra avslut på. Vi hade verkligen kul och vi fick skratta gott en hel del under kvällen..  

Här är en bild av några av mina arbetskamrater som satt vid mitt bord.

 


Idag har jag och en väninna varit på en kort promenad det var så blåsigt och ruggigt ute så det var inget skönt.

Vi gick till affären för jag var sugen på köttfärsbiffar. Visst.....När jag kom dit så hade jag tappat mina pengar efter vägen.Grrr...................100 kr. Det ringde och när jag tog upp telefon så måste pengarna ha ramlat ut. Hur dum får man bli, gah....Jaja....Blev så grinig på mig själv så det blev inget inköp alls, jag hade kunnat låna av min väninna men näää......jag bara tappade all lust till någonting. Det fick bli lax till middag för det hade jag hemma.

Nu blir det bara tv och soffan ikväll.

 
 
lillis

lillis

4 december 2011 06:56

Vad kul att det känns bra med dina nya arbetskamrater.
Så roligt och få ett bra avslut med dina gamla arbetskamrater
Otur med pengarna du tappade
Ha en bra 2:a Advent
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards