Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Trött.............

Av agneta svensson - 7 december 2011 12:25

Om ni visste hur trött och slut jag är i både kropp och själ just nu.   Jobbar ju hela veckan fram till lördag innan jag äntligen är ledig. Jobbar kväll idag och börjar inte förrens 16,15 så jag har fått sova på förmiddagen. Sov till 10,30 och så länge brukar inte jag sova..........Men det var  skönt att få den vilan.

Det är ju så mycket nytt att lära sig just nu så det går runt i huvudet. Nya rutiner, boende och sedan sätts ju lokalsinnet på prov och det kan jag säga är inte det bästa. Man ska lära sig vem som bor var, vem ska ha matlåda , vem ska ner till restaurant mm.

 
 
lillis

lillis

7 december 2011 13:30

Det tar ju sin lilla tid innan man lär sig allt och det är nog därför du känner dig trött och slut
Ha det bäst
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

7 december 2011 16:02

Förstår att det tar på krafterna...

Kramiz

http://blogg.birgittasplace.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards