Direktlänk till inlägg 10 december 2011

väder mm

Av agneta svensson - 10 december 2011 10:38

Idag är det minusgrader ute och halt som bara den, gah. Vill ha mycket snö och kallt så att man slipper denna halka.

Igår var det oväder runt omkring i vårt avlånga land. Men tack o lov klarade vi oss. Vi bor bra till här i Västerås, vi klarar oss ofta från de värsta ovädren.

Har varit flitig på morgonen och städat min lägenhet, välbehövligt  som bara den. Skönt att få det gjort. Får se om jag vågar mig ut lite senare idag.

 
 
lillis

lillis

10 december 2011 14:07

I dag så var det inget halt hos oss, har varit och sprungit runt på stan
Ha en skön helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

10 december 2011 16:38

Nu har tillslut fått vinter! 2 decimeter snö har ramlat ner från himlen :) Kram från mig

http://blogg.birgittasplace.com

 
Ruth

Ruth

10 december 2011 23:13

Här är det varken ishalka eller snö, skitväder med regn och plussgrader. Skönt med en ledig dag för dig så du får städa och pyssla lite inför julen, jag har mitt kvar när jag kommer upp till stugan i mitten av den kommande veckan.
Hoppas du får en fina andra Advent / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards