Direktlänk till inlägg 12 december 2011

jobbardax

Av agneta svensson - 12 december 2011 13:36

Jaha, då var det måndag och jobbardax igen. Jobbar 16 - 21 ikväll. Det går fort. Imorgon jobbar jag 7 - 1615 så då blir det ett längre pass, pust. Orkar kanske inte in här då, vi får se. Första veckan jag ska jobba själv, gah. Känns jobbigt men kvällen ska nog gå bra. Det är värre i morgon då det är mer aktiviteter under dagen.Suck Men det går nog det med.

Man är nog snart inne i detta jobbet också, det måste få ta sin tid.................................

Stackars syrran var på Ålandstripp i torsdags och det blev storm på hemvägen. Det var verkligen otäckt, stolar och grejer for omkring på båten då det gungade som bara den. Personalen på båten kollade livbåtarna och det var inte kul att se....De var livrädda. Usch, vad läskigt. Syrran satt mest o klamrade sig fast vid bordet så gott det gick. Skönt att allt gick bra.

 
 
Ruth

Ruth

12 december 2011 20:35

Du är ju ingen nybörjare med detta jobb, bara en ny arbetsplats så du kommer att fixa det galant, tro på dig själv bara.
Vet flera som har fått en gungande båtfärd i hälgen, tur inte jag var med som hade kräktes direkt. Det måste ha varit en riktig otrevlig resa, fy och fy..
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards