Direktlänk till inlägg 13 december 2011

idag

Av agneta svensson - 13 december 2011 05:15

Det gick så ba igår kväll på jobbet, pust....jag hann med allt och blev klar i tid. Nu blir det värre på dagen. Jobbar 7 - 16,15- Börjar med 1 medecin och sedan 1 dusch. Sedan följer resten av all som ska ske under dagen. Men jag har bra stöd av mina kollegor som tur är. Kan fråga dem om jag är osäker. Det händer ju mycket under dagtid så det blir ju lite rörigare.....Men det sk gå det med. Känns spännande o roligt i allafall.

Igår kväll regnade det som bara den när jag gick hem, gah, och vad jag så så ska det väl inte komma någon snö än på ett tag.

 
 
lillis

lillis

13 december 2011 06:24

Vad skönt att din kväll på jobbet gick bra. Hoppas att dagen går lika bra och det kommer det att göra
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

13 december 2011 18:28

Skönt att det går bra på jobbet och att du trivs.
Man kan ju inte lära sig allt på engång.
Det tar ju lite tid.
Ha en fin kväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

13 december 2011 21:38

Förstod att du skulle fixa det hela. här har det regnat hela dagen precis som alla andra dagar, skall bli skönt att få komma dit där det är snö.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards