Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Trött...slut.....

Av agneta svensson - 2 januari 2012 18:17

Jag är dålig på detta med bloggen just nu. Känner mig trött o slut . Inte alls på humör. Jobbet tar jättemycket kraft känner jag. Gjorde jag rätt som slutade på det andra jobbet??????? Fördel hitills......närmare. Är det värt det. Ska jag söka mig tillbaks eller nej jag måste väl ge det här en chans........

Idag har jag varit ledig efter att ha jobbat nyårshelgen men i morgon är det dax igen. Hur ska jag orka. Behöver vara ledig två dagar efter varann för att hämta kraft , jaja...nu är det som det är. Hoppas på att jag får bättre arbetspass senare. Jobbar gärna längre dagar o är ledig fler i rad.

I morse vaknade jag 11,00, gud så skönt att få sova...gah...sov inget alls nyårsnatten.


Har varit ute på en promenad med en kompis och nu har jag en bacongratäng i ugnen, ska bli gott. Ska mysa i soffan framför tv.n Det är ett och annat att titta på ikväll.


 
 
lillis

lillis

3 januari 2012 06:18

Vad tråkigt att du känner som du gör för jobbet, men ge det en chans annars söker du tillbaka, det är ju inte meningen att du ska vara helt slut
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

3 januari 2012 08:25

Usch vilket jobbigt läge du har hamnat i.
Inte alls kul.
Hoppas det reder ut sig o att du känner att du gjorde rätt som böt jobb.
Bara att gilla läget ibland o hoppas på att du får en annan känsla snart!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

3 januari 2012 09:51

Önskar dig en fin fortsättning på det nya året. Synd att du upplever ditt nya jobb betungande, man vet inte vad som är rätt eller fel jobb förens man har testat, hoppas det blir bättre för dig framöver. Tungt att behöva byta igen, men man måste ju vila också för att orka jobba. Kanske ta ett snack med överhuvudet på jobbet och förhandla.
Kram min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards