Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Ok på jobbet och sjuuk....

Av agneta svensson - 4 januari 2012 06:59

Jobbade dag igår och det gick faktiskt jättebra. Jobbigt förstås men nu börjar poletten trilla ner och det känns bättre igen. Har hittat några toppen jobbarkompisar som betyder mycket för mig, de har varit viktiga och är viktiga.

Har hört att många tycker att det går jättebra för mig och att jag är duktig. Sedan säger de att de upplever mig alltid glad...Det är väl jättekul att få höra. Kram på er.

Har gjort mig i ordning för att gå till jobbet men har så ont i kroppen o halsen, huvudet och jag är inte bra i magen heller.  Ringde och sjukskrev mig .Har köpt hem proviva som jag dricker för fullt . Ska vara jättebra för magen sägs det. Usch...vad tråkigt att vara sjuk, nu när jag vill komma in ordentligt i jobbet.  

 
 
Cina

Cina

4 januari 2012 09:29

Det är väl skönt att få ROS när man känner dom du gjorde de ger en ju engeri att fortsätta och se tiden an som det tar att komma in i något nytt.

Synd att du nu vart sjuk men det kan man ju inte rå för.
Du får krya på dig o ta nya tag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

4 januari 2012 13:39

Så skönt att det känns Ok på jobbet och det betyder mycket att ha bra jobbar kompisar.Krya på di och kurera dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards