Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Sjuuuk...........................

Av agneta svensson - 6 januari 2012 16:59

Så himla sjuk fortfarande.   Så ont i halsen, det verkar bara bli värre och inte bättre. Gah...........Så himla jobbigt.

Vaknade 2,30 i morse på grund av halsont. Kunde inte somna om så jag gick upp och slog på tv.n Och det var tur för där pågick en riktig rysare på isen. Juniorkronorna tog VM Guld i Ishockey........Grattis!!!!!! Oj , vad roligt........  

Min son har handlat åt mig idag, han är så himla snäll. Det är så jobbigt när man är själv och sjuk. Nu vill man ha någon som pysslar om en.


ikväll blir det The Voice igen, ser jag fram emot........Tycker att programmet blev ännu bättre igår........Det växer.

 
 
Ruth

Ruth

6 januari 2012 21:37

Den influensan som rör sig över allt just nu är seg och långdragen. nu måste du vara hemma från jobbet så inte pasienterna smittas. Hoppas det går över snabbt för dig.
Krya på dig kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

7 januari 2012 06:23

Hoppas att du snart piggar på dig igen.
Vilken tur att sonen pysslar om dig
Krya på dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards