Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

sjuk fortf

Av agneta svensson - 7 januari 2012 15:49

Är sååå jäkla dålig som jag sagt. Ringde idag för att få komma in till jouren och att de skulle titta på mig. Jag misstänker halsfluss. Men icke då. Det ska gå¨över av sig självt. Det är inte bra med pencellin. Det vet jag med men det är väl om man äter det ofta........Blev rekommenderad vatten, honungsvatten, strepsils, alvedon. Ska halvsitta i sängen o soffan och gärna släppa in frisk luft.....Oj,oj,oj......om ni visste hur dålig jag är....Ska ringa min läkare på måndag .....

I kväll är det stjärnorna på slottet som gäller och midsommer om jag orkar.

 
 
Ruth

Ruth

7 januari 2012 22:17

Den är tydligen väldigt aggresiv denna influensan, min granne Gullan måste till läkaren, i morse tog hon sig inte ur sängen och blev liggande på golvet, hon bara sover. Hon fick ju en förkylningsspruta i höst, men den tycks inte har hjälpt. Hoppas ni båda snart är friska, jag är orolig.
Kryapådig kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

8 januari 2012 06:34

Ring till din läkare i morgon så du får något mot förkylningen
Krya på dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

8 januari 2012 09:29

Hoppas du får komma till en DR så snart som möjligt!
Krya på dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

8 januari 2012 10:24

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN I DAG SÖNDAG.
Hoppas du får en fin dag.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards