Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

fredag 13

Av agneta svensson - 13 januari 2012 13:23

Känner mig piggare idag. Tack o lov. Vaknade 6,00. Gick upp o fikade och läste vlt. Men vad skulle jag göra uppe så tidigt????+ Gick o la mig igen och somnade om till 9,30....Skönt.....Har nu varit ute på en promenad, det blåste nästan halv storm och snöade. Men det var skönt ändå. Var varmt klädd och luva på huvet.

Nu har jag bestämt att jag ska ta tag i min vikt igen , måste börja träna . Sedan ska jag äta rätt, mindre på tallriken och kostcirkeln. Nu har jag hört så många som haft dåliga värden efter att ha ätit LCHF. Hög kolestrol. Så nu är det slutätet med denna kost för min del. Tror att det är viktigt att få i sig alla vitaminer i en måltid.

Ikväll blir det tv och soffan för min del. Orkar inte så mycket mer. Behöver vila upp mig till måndag då jag ska igång i jobbet igen.....

Fredag den 13.e idag ....hitills har allt gått bra......Hoppas att den gjort det för er också.

 
 
lillis

lillis

14 januari 2012 07:20

Vad skönt att du mår bättre, nu får du vila upp dig ordentligt till på måndag.
Ha en bra helg
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards