Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Lördag

Av agneta svensson - 14 januari 2012 16:28

Vaknade tidigt i morse och gick upp o läste Vlt och drack en kopp kaffe. Lade mig i soffan o somnade om igen. Skönt....................Sedan tog jag en rask mellanpromenad i det soliga vädret...härligt, trotts att det blåste lite. Åt middag sedan slumrade jag en stund igen i soffan...zzzzzzzzzzzzz.................märks att det tagit på krafterna att vara sjuk.

Ikväll inget speciellt. Ska bara ta det lugnt. På måndag ska jag igång o jobba igen, gah.....................Det blir nog skönt att komma igång igen och allt blir som vanligt igen...Vill att det ska vara så iallafall    

Ha en trevlig lördag..........  

 
 
Cina

Cina

15 januari 2012 07:16

Hoppas du är frisk och kry så att du kan jobba på måndag.
Men passa så det inte börjar om igen.
Önskar dig en fin söndag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

15 januari 2012 12:20

Visst tar det på krafterna när man varit sjuk, bra att du vilar mycket när dunu ska börja att jobba igen
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards