Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Ditt o datt

Av agneta svensson - 16 januari 2012 18:21

Trotts att jag sov dåligt i natt så har det gått bra att jobba idag. Skönt att vara igång igen, faktiskt. Nu har min stackars syster insjuknat i denna hemska förkylning. Hoppas att hon snart kryar på sig. I kväll blir det nog Idrottsgalan som gäller för min del. Underhållning är ju aldrig fel.

Har ni märkt att det börjar bli ljusare längre nu. Klockan 16,00 så är det fortfarande inte helt nattsvart ute. Så underbar tid vi är på väg mot. Läängtar efter ljuset och värmen nu ......

 
 
lillis

lillis

17 januari 2012 06:26

Visst är det härligt att vi går mot ljusare tider,
Vad skönt att det gick bra att arbeta för dig, hoppas att din syster snart piggar på sig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards