Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Gnäll............

Av agneta svensson - 17 januari 2012 11:47

Ska jobba ikväll börjar 14 och slutar 21. Sov läng i dag då jag sov dåligt inatt. Konstigt att jag alltid sover dåligt när jag har jobbat dag....Det är ett fenomen. Men, men ...då är det bra att jobba kväll sen.....

Tittade lite på idrottsgalan igår men jag börjar bli trött på alla galor som går ut på att  man ska beundra varandra. Vad är det frågan om. Vi vanliga då? Som jobbar och sliter för dålig lön, avtal och dåliga arbetstider. Ska inte vi också få ha en gala där vi kan få beundra varandra och få tala om för alla vilket jvla bra jobb vi gör.....grrr................

Sedan tänker jag på alla välgörenhetsgalor som samlar in pengar ....det borde finnas mer insamlingar till Sveriges uteliggare , barnfamiljer och andra fattiga. det är så många som har det för jäkligt i detta land , faktiskt...

Jaha ....då har jag fått gnällt av mig lite grann......känns toppen.

 
 
Cina

Cina

17 januari 2012 14:34

Kan bara hålla med dig om det du skriver om alla dessa galor.
Hoppas det gått bra att jobba idag oxå!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards