Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Sömnproblem................

Av agneta svensson - 20 januari 2012 10:50

Är så himla trött och slut. Har ju problem med sömnen och har haft det i många år.Kom i samband med övergångsåldern....o när jag slutade röka. Senaste åren har jag sömntabletter men de hjälper inte jämnt de heller. Ibland sover jag bara 2 - 3 timmar på dem. Jag tror att det är därför jag är så himla trött o slut ibland och att jag har sådan himla värk i hela kroppen. Måste söka för detta nu så att läkaren får ta prover på mig och ev måste jag ha någon tablettkombination till mina sömntabletter . Jag behöver varva ner, för jag går på högvarv när jag kommer hem från jobbet.

Det är ju stressigt och tungt på jobbet och min kropp och hjärna går på högvarv hela tiden. Inget specifikt för mitt nuvarande jobb, det ser ut så här i hela vårdsektorn. När jag kommer hem så är jag fortfarande i detta högvarvsläge....grrr...Jobbigt som bara den. Har lättare att sova när jag är ledig och inte så uppstressad och uppe i varv. Bra det iallafall.

Jobbar nu hela helgen och måndag så vi får se om jag orkar in här något. Men ha en bra helg allihopa.........



 
 
lillis

lillis

20 januari 2012 11:50

Fy så jobbigt att inte få sova ordentligt, gå du till doktorn så du får hjälp med detta.
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

21 januari 2012 09:55

ja det är jobbigt när man inte får sova.
Jag har sömntabletter oxå och jag sover som en stock på dom o har
gjort sedan jag vart sjuk.
Hoppas du kan få någon rätsida på detta problem.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards