Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Idag.............

Av agneta svensson - 31 januari 2012 20:18

Idag har jag tvättat mellan 10 - 13. Sedan tog jag en långpromenad till mitt gamla jobb och hälsade på. Jättekul att träffa mina goingar till arbetskamrater och en del av de boende som ligger mig varmt om hjärtat.....Längtar efter dem ibland. Även fast jag trivs där jag är nu.

Tog en långpromenad hem igen, sammanlagt 2 timmars promenad, bra va? + en extra runda med en av mina kompisar.

Har ätit makaronilåda idag, hur gått var inte det....Mums....

 
 
lillis

lillis

1 februari 2012 06:51

Vad trevligt att hälsa på din gamla arbetsplats och så härligt med en långpromenad. Makaronilåda så gott det låter
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

1 februari 2012 21:19

Säkert blev dina gamla jobbarkolegor glada när du hälsade på dom, ett kärt återseende för alla. Vilken pigguzz att promenera så mycket, då rasar vikten och kroppen blir stark, du vet att vårda din kropp.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

1 februari 2012 22:19

Så sugen på mackaronlåda jag blev får nog göra det någon dag

http://bloggplasten.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards