Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Idag o MF

Av agneta svensson - 9 februari 2012 08:16

Är ledig idag. Ser fram emot vad jag hoppas positiva ny´heter idag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på att göra idag. Men dammsugaren ska nog fram iallafall.


Idag på eftermiddagen kan ni lyssna och se  1 minut på  mellos artisternas repetitioner på svt.se. Ser jag fram emot, förståss. Min idol Dileva är ju med på lördag och jag jobbar...näää...........gah. Hoppas att han har en bra låt nu så att han går vidare.

 
 
lillis

lillis

9 februari 2012 13:03

Ha en skön ledig dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

10 februari 2012 09:13

Hoppas du får en bra ledig dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards