Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Inför delfinal 2 i göteborg

Av agneta svensson - 10 februari 2012 13:27

I morgon går delfinal två av stapeln i Göteborg. Spännande att se hur resultatet blir. Ingen låt i det startfältet som är  en given vinnare.


Ulrik Munther: småflickornas favorit. Inte min. Men jag tror att han går vidare om inte till final så till andra chansen. En okey låt.

Top Cats: Rocka Billy. ett yngre playtones...inte alls dålig . Kan gå hur som hellst.

Sonja Alden: Med en Sonjaballad....Svulstig..Kan gå hela vägen till final eller andra chansen. Kan också floppa....

Andreas lundstedt: Inte min favorit alls. Gillar inte låten. Men ett bra framförande. Går inte vidare.

Timotej: Inte min cup of the...det var det inte förra gången heller. Låter nästan lika dant. Folkmusik...Kan tyvärr gå till final eller andra chansen . Men kan också floppa......hoppas på det senare.

David Lindgren: en bra clublåt. Bästa låten ikväll. Absolut. Bra dansnummer , kanon. Frågan är om David når ut i rutan, han är inte Danny eller Saade...tyvärr.Men jag hopas på den att den går vidare.

Mimi Oh: Sämst ikväll...trotts bra röst. Vilken tråkig låt.....Floppar rejält..........

Thomas Di Leva: Min idol. Gillar honom förstås och vill se honom vidare. Låten är en typisk Di leva låt...Med kärlek och värme.....Rösta på honom. Han ska till Final..................I alla fall till andra chansen. Tyvärr kan han floppa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards