Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Melodifestival 2012 ....Delfinal 3

Av agneta svensson - 14 februari 2012 07:53

Lördagens deltävling går av stapeln i Leksand.


De åtta artisterna är:
1. Youngblood – "Youngblood" 
2. Maria BenHajji – "I mina drömmar"
3. Mattias Andréasson – "Förlåt mig"
4. Love Generation – "Just A Little Bit"
5. Carolina Wallin Pérez – "Sanningen"
6. Andreas Johnson – "Lovelight"
7. Molly Sandén – "Why Am I Crying"
8. Björn Ranelid feat. Sara Li – "Mirakel"


 
 Bilden är lånad från svt.se

 
 
Cina

Cina

14 februari 2012 15:42

Önskar dig en fortsatt fin ALLA HJÄRTANS DAG!
Kramen.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards