Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Resultatet Melodifestivalen 2012

Av agneta svensson - 10 mars 2012 22:05

Som väntat tog Loreen hem segern i årets melodifestival. Stackars Danny fick nöja sig med att komma tvåa i år igen.

 

Bild lånad från SVt.se

Resultat:


1. Loreen – "Eurovision"

2. Danny – "Amazing"

3. Ulrik Munther – "Soliders"

4. Molly Sandén – "Why am I crying?"

5. David Lindgren – "Shout it out"

6. Top Cats – "Baby Doll"

7. Dead by April – "Mistery"

8.Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern –  "Jag reser mig igen"

9. Lisa Miskovsky –  "Why Start a Fire"

10. Björn Ranelid feat. Sara Li

 
 
lillis

lillis

11 mars 2012 10:44

Tyckte att det var rätt låt som vann. Men tyckte väldigt synd om Danny.
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards