Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Ork.......Esc

Av agneta svensson - 14 mars 2012 11:34

Har blivit dåligt med bloggande de senaste dagarna. Jag jobbar, jobbar och jobbar just nu så jag har inte orkat in här. Sedan är det ju så underbart väder ute så man vill ju ta vara på det fina vädret också.


Nu är det ju Eurovision song contest som snart går av stapeln i Baku, Azerbaijan....Ser verkligen fram emot den veckan.

Den 22 maj är det Semifinal 1. Den 24 maj är det dax för Sverige i semifinal 2. Finalen går den 26 maj.


Har lyssnat in mig på de bidrag som är färdiga, det fattas 6 länder som blir färdiga denna vecka, tror jag......

Har mina favoriter men som sagt alla länder är inte klara ännu. En kul nyhet tycker jag är att Storbrittanien ska

ställa upp med Engelbert Humperdinck......ser fram emot att höra hans bidrag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards