Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

Melodifestivalen 2013

Av agneta svensson - 3 januari 2013 12:54

Här är hela startordningen

Så här startar alla bidrag i Melodifestivalen 2013:


Deltävling 1:  2/2 Karlskrona


1. "Skyline" – David Lindgren

2. "Burning Flags" – Cookies N Beans

3. "Paris" – Jay-Jay Johanson

4. "Gosa" Artist: Mary N’diaye

5. "Vi kommer aldrig att förlora" – Eric Gadd

6. "Heartbreak Hotel" – YOHIO

7. "Porslin" – Anna Järvinen

8. "We're Still Kids" – Michael Feiner & Caisa


Deltävling 2: 9/2 Göteborg 1


1. "Begging" – Anton Ewald

2. "Make Me No 1" – Felicia Olsson

3. "Annelie" – Joacim Cans

4. "On Top of the World" – Swedish House Wives

5. "Hello Goodbye" – Erik Segerstdt & Tone Damli

6. "Only the Dead Fish Follow the Stream" – Louise Hoffsten

7. "En förlorad sommar" – Rikard Wolff

8. "Copacabanana" – Sean Banan


Deltävling 3: 16/2 Skellefteå


1. "Alibi" – Eddie Razaz

2. "Island" – Elin Petersson

3. "En riktig jävla schlager" – Ravaillacz

4. "Dumb" – Amanda Fondell

5. "In and out of Love" – Martin Rolinski

 6. "Hon har inte" – Caroline af Ugglas

7. "Falling" – State of Drama

8. "Heartstrings" – Janet Leon


Deltävling 4: 23/2 Malmö


1. "Rockin’ the Ride" – Army of Lovers

2. "Must Be Love" – Lucia Pinera

3. "You" – Robin Stjernberg

4. "Trivialitet" – Sylvia Vrethammar

5. "Bed on Fire" – Ralf Gyllenhammar

6. "Jalla dansa sawa" – Behrang Miri

7. "Breaking the Silence" – Terese Fredenwall

8. "Tell the World I’m Here" – Ulrik Munther


David Lindgren startar Mellot 2013 och Ulrik Munther avslutar deltävlingarna.

 
 
Matilda

Matilda

3 januari 2013 22:57

Jag brukar aldrig kolla på melodifestivalen, eller jo - den stora finalen men inte allt annat. Men i år ska jag chocka mig själv och kolla på ALLT :D

http://neexx.bloggplatsen.se

 
Matilda

Matilda

3 januari 2013 22:58

vet inte om min kommentar kom fram, blev något konstigt så jag skriver den igen :)

Jag brukar aldrig kolla på melodifestivalen, eller jo - den stora finalen men ingenting annat. Men i år tänkte jag chocka mig själv och titta på ALLT :D

http://neexx.bloggplatsen.se

 
Matilda

Matilda

4 januari 2013 20:28

Sv: Glitterfest låter riktigt trevligt :D älskar glitter...och starka färger etc. Det blir man glad av! Så det ska faktiskt bli roligt att se alltsammas i år :)

http://neexx.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards