Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Forts föreg inslag om MF 2013 delfinal 2

Av agneta svensson - 8 februari 2013 13:27

Efter några fler genomlyssningar på morgondagens bidrag går mina tankar så här:


Kanske Anton Ewald får stå tillbaka för Saade look a like och då istället lämna sin vidare plats

till Louise Hoffsten. Hon har en helt okey låt i detta sammanhang. Eller så snuvar hon platsen för

SHW........Vem vet.


Vad jag tror  eller vill:


Felicia Olsson _- Bäst sångröst och snygg ballad...Direkt till final vill jag ha henne

Louise Hoffsten - Avskalat o fint

Joacim Cans  - för att den gör mig glad

Sean Banan  - för att den är galen

Anton Ewald - för att det är ett snyggt dansnummer och en ok låt.


Men jag skulle inte bli ledsen om Rikard Wolff tar en av  de 4 platserna efter Felicia och går vidare....så äkta o denna

låt berör mig verkligen.


SHW berör mig inte då låten aldrig lyfter...visst den svänger men neeej......ge andra artister chansen istället.

Eric o Tone berör mig inte heller med sin countrydänga.....den blir anonym bland dessa bidrag.


Sedan kan ovanstående tankar raseras när jag ser liveframträdandet och hör hela låten. Förstås.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards