Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Hoppas....................

Av agneta svensson - 20 december 2011 10:00

Hoppas, hoppas , hoppas att snön får ligga kvar till jul. Den måste bara göra det. Det är så vackert med den vita snön. Äntligen har man lite känsla för julen.

Jobbar ikväll 16 - 21 och sedan i morgon 7 - 16,15 men sedan är jag ledig över julen.....Hääärligt...............

 
 
Ruth

Ruth

20 december 2011 10:43

Håller tummar och tår att du får behålla snö och att det gärna kommer lite till också. Här är det strålande sol i dag och -9* en härlig vinterdag, en bara vara dag för mig.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

20 december 2011 13:26

Hoppas oxå att snön får ligga kvar tycker att det är så fint.
Vad skönt för dig att vara ledig hela julen
Hoppas att ditt arbetspass blir bra
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anette

Anette

20 december 2011 16:16

Så fint du har gjort här!
Håller oxå tummarna att snön får vara kvar till jul.

Kram

http://teamlucas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Presentation

Vill ha så kul som möjligt.....

Mina andra sidor

 

Väder

Tidigare år

Sök i bloggen

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards