Direktlänk till inlägg 21 december 2011

julklapp

Av agneta svensson - 21 december 2011 05:26

Klockan är nu 5,27 och jag ska snart iväg till jobbet. Men sedan är jag ledig 5 dagar, så skönt det ska bli. Äälskar julen.....Igår fick jag en julklapp från jobbet. Men jag ska inte öppna den förrens på julafton...............Oj, vad spännande.............  

 
 
lillis

lillis

21 december 2011 06:06

Vad spännande med julklappen från jobbet. Vad skönt för dig att du har en lång ledighet att se fram emot
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

21 december 2011 09:50

Ha en bra dag på jobbet! Skönt att du ska få ledigt sen också.
Kul med julklappar :)
Kram

http://blogg.birgittasplace.com

 
Cina

Cina

21 december 2011 14:50

ja tycker mindre o mindre om julen tycker bara det är hysteri kring allt.
Inget är ju som det var förr o det kan det ju heller inte bli.
Nyfiken på vad du fick i julklapp från jobbet.
Ha en fin kväll.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 december 2011 09:45

Jag hade nog inte kunnat tya mig utan öppnat paketet, jag hade varit på tok för nyfiken :D sådan är jag. Säkert har du klämt och skakat, undrat och funderat, men det är ju snart julafton så då får du svar.
Här kommer det lite fin snö nu, hoppas flingorna växer till sig högre upp så dom blir stora när dom faller mot marken. mildare i dag -13* skönt.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Presentation

Vill ha så kul som möjligt.....

Mina andra sidor

 

Väder

Tidigare år

Sök i bloggen

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards