Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

Zingo bl a.............

Av agneta svensson - 22 januari 2012 15:02

Sov länge idag. Gick upp vid 11 klippet. Ska jobba ikv'äll med och imorgon dag men sedan ska jag vara ledig två hela dagar, så skönt.... Har tittat på svt.se idag. Såg stjärnorna på slottet. Tänk att jag tycker att det är ett av de bästa programmen som går på tv. Och sedan visas det på svt, utan reklam. Så himla skönt..............

Fick mail ifrån Zingo , min fd hund och hans matte och husse. De håller ju på att flytta till en annan ort och har börjat driva en bensinstation. Nu får Zingo vara med på dagarna och kvällarna. Han får ju inte vara i butiken men får vara med

på kontoret. Har inte riktigt funnit sig tillrätta ännu skriver de men han vänjer sig  ju så småningom.


 

Gammelmatte det är ett knepigt ställe jag kommit till

jag har inte hittat nåt bra ställe att vara på så jag försöker
tala om för matte att jag vill gå ut istället,
det finns så mycket nya lukter att upptäcka
men det blir nog bättre med tiden när jag fått koll på
vilka nadra fyrbeningar som smyger runt i kvarteret.
Hejdå från Zingo
 
 
lillis

lillis

23 januari 2012 07:08

Hoppas att det gick bra för dig att jobba i går. Vad skönt att du snart få vara ledig och koppla av.
Vad kul att ha kontakt med Zingos nya matte och husse och vilken fin bild på honom
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

23 januari 2012 09:58

Söta Zingo vänjer sig snart med sin nya tillvaro, vovvar är ju så anpassningsbara. Roligt att dom skriver och talar om hur dom har det.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Presentation

Vill ha så kul som möjligt.....

Mina andra sidor

 

Väder

Tidigare år

Sök i bloggen

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards